|
|||||||||
MEGÉPÜL A 4. METRÓVONAL | In English | ||||||||
Több évtizedes szükségletet elégít ki, nagy fejlesztési elmaradást számol fel a Fővárosi Önkormányzat és a Kormány a 4. metróvonal megépítéséről hozott döntéssel. A Kelenföldi pályaudvar és Keleti pályaudvar közötti, több, mint 7 kilométeres vonal 10 állomásával korszakos javulást hoz majd félmillió budapesti lakos és minden idelátogató, köztük a fővárossal határos települések lakói számára. Naponta közel félmillió utas veszi majd igénybe a vonalat, mely a legkorszerűbb technikával épülhet meg, nemzetközi pénzintézetek támogatásával, de meghatározó magyar kivitelezői részvétellel. Az építés már 1998. év végén megkezdődik, és az új vonal legkésőbb 2003-ban megnyílhat az utazóközönség előtt. | |||||||||
Sajtó Szemelvények. |
|||||||||
Az új metróvonal
Az új metróvonal tervezett nyomvonala, állomások, statisztikai adatok. |
|||||||||
A megvalósítás | |||||||||
A tervezett metróvonal virtuális valóság modellje | |||||||||
Budapest metrói | |||||||||
Javaslatok, vélemények | |||||||||
A világ más metrói | |||||||||
|
© 1997 MTA SZTAKI Készült a Budapesti Fõpolgármesteri Hivatal megbízásából az MTA SZTAKI Elosztott Rendszerek Osztályán |